FlowNetwerk

Netwerken met Flow Business Improvement, donderdag 24 maart 2016.

Vier maal per jaar komt het FlowNetwerk bijeen, “ter leeringhe ende vermaeck”.
We treffen elkaar bij Vineyard in Utrecht, langs de A2 Utrecht-Amsterdam. Tijdens de FlowNetwerk-bijeenkomsten hebben we telkens een spreker en een casus uit de praktijk. Op deze manier leert het netwerk elkaars toegevoegde waarde en wordt een opdrachtgever getrakteerd op twintig gratis consultancy-uren op één avond! Ook nu weer bleken spreker en casus uitstekend op elkaar aan te sluiten en gingen zowel de netwerkers als de opdrachtgever voldaan en geïnspireerd naar huis.

 

FlowSpeaker: Sales is changing

Jan Bons van de Afspraakfabriek bijt het spits af. Bevlogen als hij is, neemt hij de netwerkers mee in de wereld van sales. Tijden zijn veranderd, de consument ook. Zaken doen in een nieuwe digitale wereld, hoe communiceer je? De consument weet overigens al veel, hoe kun je je onderscheiden, wat kun je toevoegen, welke kanalen gebruik je, waar vind je je contacten… immers 57% van de klantreis is al voltooid voordat een klant de verkoper spreekt. Dat vraagt om nieuwe inzichten en een andere manier van werken. Jan Bons neem ons mee en geeft zijn tips & tricks.

Netwerken zoals hier gebeurt,  waar mensen uit verschillende bedrijven met andere belangen en visie’s, samen opzoek zijn naar de klant is meteen een goed voorbeeld van vooruit kijken: bundel je krachten, deel kennis, versterk je netwerk en begrijpen wat de consument wenst. Dit brengt ons bij het 2e deel van de avond.

 

FlowCase: Transavia op de zakelijke markt

Annemarie Hoogeveen  VP Revenue Management Transavia  neemt ons mee in haar werkgebied. Ook hier gaat het om de consument, hoe bereik je die, welke verwachtingen heeft de consument, welke wensen? Na een korte inhoudelijke introductie van wat er bereikt is en waar Transavia naar toe wil de komende jaren legt ze een leuke case neer voor de netwerkers. Hoe creëren we groei in onze zakelijke markt, wat maakt vliegen aantrekkelijk voor deze groep, hoe kan Transavia zich onderscheiden?

FlowNetwerkt